søndag den 30. oktober 2011

Ghostbusters 3 - Flere rygter

For en uges tid siden så jeg igen igen, den gode gamle Ghostbusters. Filmen bliver fandme ved med at holde, uanset hvor mange gange den bliver set, hvilket i sig selv jo er ganske imponerende. Jeg er en af dem, der også synes at Ghostbusters to var en super fed film, og jeg har derfor haft svært ved at se, hvad der skulle holde de gamle drenge tilbage fra at lave en tre'er. Normalt er jeg ikke super vild med tanken om fortsættelser til fede film, men jeg er bestemt heller ikke modstander, og jeg mener at filmene skal have en chance, før de bliver haglet ned.



Nå, men jeg har prøvet at læse lidt op på, hvordan arbejdet går med den næste sequel i spøgelsesjæger serien - Og det er sindsyge nyheder, der vil gøre dig hvid. Altså, der er lavet et færdigt manuskript til filmen, og Dan Aykroyd bliver ved med at sige at filmen nok skal blive en realitet. Der er dog lige det ene kæmpe store men, at Bill Murray endnu ikke har læst manuskriptet (!!).

Selvom Dan Aykroyd har været ude og fortælle, at de fleste af skuespillerne fra de originale film, skulle være klar på en omgang mere. Sony, der skal stå bag filmen, vil dog ikke lave en film uden Bill Murray - Der ville uden Murray opstå masse hysteri, som hvis hunde og katte pludselig levede sammen.

Jeg kan faktisk godt følge Sony i, at det ville være forkert at lave en film uden Dr. Peter Venkman, og derfor mener jeg også at Bill Murray, skal gro sig nogle nosser, så denne film kan blive lavet - selvom de er korrekt, at Bill Murray ikke har en penis (!)

Nå, men jeg vil lige dele denne video med jer, hvor tre af de bedste quotes fra filmen optræder i en enkelt scene. Det er simpelthen komedie-guld!



This man has no dick!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats