tirsdag den 1. november 2011

Shia LeBeouf's vanvittige Halloween kortfilm

Film er, selvom man skulle tro det, ikke min eneste interesse. Noget andet jeg holder af, er kvalitets hip hop musik, og selvom man meget sjældent hører god hip hop i radioen, så findes det rent faktisk derude.

Derfor har jeg her for et par dage siden startet en lille hip hop blog, hvor jeg vil dele god hip hop med folk, der sætter pris på sådan noget.

Shia med et billede af den ene syge hovedrolle. Rapperen Cage

Alt imens jeg så kigger lidt rundt på nettet efter materiale til den nye blog, falder jeg over en kortfilm, der er lavet i forbindelse med rapperen KiD CuDi's sang "Maniac". Shia LeBeouf havde hørt sangen og havde åbenbart fået en vanvittig ide, og han fik derfor taget kontakt til KiD Cudi, og fremlagde idéen.

For fire måneder siden kom der så en teaser til kortfilmen, hvor man ser to gutter, der stille og roligt går væk fra en brændende bygning - med en dunk benzin i hænderne.

Shia med begge sine to rap psykopater KiD CuDi og Cage

Nu er det altså Halloween, og kortfilmen er kommet. Den er fuldstændig vanvittig. KiD CuDi har en af de to hovedroller, der begge taler fransk i videoen. Til slut i kortfilmen ser man også hurtigt Shia Lebeouf, som jeg virkelig må tage hatten af for hans arbejde med filmen. Det er pisse fedt, men også ret skræmmende.

Men nyd den, og lad være med at se den på arbejdet, da den er lidt forskruet.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats