mandag den 10. oktober 2011

The Thing - Featurette - Man is the warmest place to hide

Jaaaa! Hvis der er noget jeg elsker, er det behind the scenes og featuretter. Jeg har tidligere skrevet om den nye prequel til "The Thing" (kan læses HER), hvor jeg har forholdt mig positivt, til en film jeg ellers havde frygtet.

"Man is the warmest place to hide" - måske verdens cooleste tagline EVER!




Nu fortsætter jeg lige den positive propoganda, med en featurette til filmen, som jeg lige faldt over. Et par af de amerikanske og engelske skuespillere samt produceren udtaler sig, men man får også en lang række klip med, som man indtil videre ikke har kunne se i traileren.

Jeg skal ikke kunne sige om, der bliver vist for meget, men da vi alle ved nogenlunde, hvad det handler om er det jo lidt svært at blive overrasket. Vi får også den kære Ulrich Thomsen at se i klippet - inklusiv dialog. Netop dialogen, har været meget diskuteret rundt omkring, da mange har frygtet, at den intet norsk indeholde. Det er den samme opfattelse man får, når man ser denne featurette, men jeg skal igen understrege, at der er masser af norsk OG dansk dialog med i filmen - featuretten er rettet mod det amerikanske publikum, og derfor bliver der kun snakket engelsk i de klip, der er blevet valgt.

Men se klippet, hvis du har lyst:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats