lørdag den 8. oktober 2011

Scorekursus med Manny

I anledningen af at den episke gangster fortælling om Tony Montana, Scarface, er udkommet på blu ray (Tak til UIP for mit eksemplar), tænkte jeg at jeg ville dele en af mine ynglings scener fra filmen.

Scarface er en af de mest quotede film i historien - ganske fortjent, da den er spækket med røv dialog - synes jeg dog, at denne scene ofte bliver overset. Scenen er i den sjove afdeling, og selvom filmen er mest kendt for sin brutalitet, mener jeg personligt at der er et par hyle morsomme scener i filmen.



Tony og Manny er kommet til Amerika, der er spækket med lækre, og billige tøser, der bare venter på at fange en latino som vores to antihelte venner. Manny mener det er det lætteste i verden, og vil i denne scene bevise overfor Tony, hvordan den kage skal skæres.



Filmz har netop lavet en fin anmeldelse af blu ray udgivelse, og kan læses HER

1 kommentar:

  1. Haha:) der er en kendt scorecaoch http://www.adambraff.dk/Index.aspx har sikkert set den.. Film..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats