lørdag den 8. oktober 2011

Young Adult

Nu er det jo snart noget tid siden jeg har skrevet, så tænkte at det var på tide at kickstarte denne skide blog igen. Det er ikke fordi jeg ikke kan lide at skrive herinde eller at det føles som en pligt, men jeg er bare elendig til at få opbygget et flow mht. indlæg - Det kommer i salver (tror det er noget der har hængt fast, siden jeg i mine unge dage øvede mig i at skyde salver i Counter Strike).

Nå, men jeg gør nu endnu et forsøg, og håber at jeg denne gang kan bibeholde motivationen. Jeg er blevet færdig med mit vikar ophold ved UIP og er derfor tilbage i Odense, hvor jeg absolut intet laver. Dog har jeg en masse underlig viden om en masse popcornfilm, som jeg måske/måske ikke vil skrive om herinde.

Dette skal ikke være et langt indlæg, da klokken er to om natten, og i stedet for at opføre mig åndsvagt overfor random piger i O-Town downtown, sider jeg og glor fjernsyn - Det er kun for at kickstarte bloggen igen. Så må vi tage den derfra og senere komme med de dybe og gennemtænkte indlæg.

Pisse fed første poster



Jeg vil dele den nye trailer, til en af de film jeg glæder mig helt rå' meget til. Filmen hedder "Young Adult" og har Charlize Theron i hovedrollen.
Grunden til at denne film bliver the boom skyldes hverken den titel eller det faktum, at den ustyrlig kønne Charlize er med i den - It's all about the director.

Jason Reitman surfer på en lille men enorm bølge af succes. Han har kun stået bag kameraret på få film, men de sidste tre film har været noget ganske særligt, og er grunden til, at Hr. Reitman ligger i toppen af mine ynglings instruktører.
"Thank you for Smoking", "Juno" og "Up in the Air" er allesammen små indiemesterværker, der kan ses igen og igen. De er intelligente og pisse underholdene.

Dreamteam? Reitman, Diablo Cody og Charlize Theron!

Med "Young Adult" bliver han genforenet med manuskriptforfatteren (og tidligere stripper) Diablo Cody, der fik sit gennembrud med "Juno" og som blev et ligeså stort fænomen som filmens hovedperson Ellen Page. Og selvom Fru Diablo ikke har være lige heldig siden "Juno", kan denne film kun blive en vinder.

Første billede fra filmen. Og Theron er ALTID laber (med undtagelse af Monster følgelig)

Theron spiller en afdanket forfatter af nogle teenage chicklit bøger, der indser at hendes liv på flasken ikke var helt hvad hun havde håbet på, og derfor (som det mest naturlige) beslutter sig at vende hjem til hendes hometown, for at genvinde sin highschool kærlighed. Hun er stadig lækker og er en succesfyldt forfatter, og der burde derfor ikke være nogle problemer (hvem ville sige nej til Charlize Theron? Nej vel?). Der er dog lige det lille vejbump, at han er lykkelig gift og har fået et barn. Alt dette lyder da rimelig basalt og som noget vi har set før - men jeg vil godt, allerede nu, garantere at det bliver både dybere og sjovere end det lydet. Det er jo en fucking ny Jason Reitman film!

Nå, her har i så den herlige trailer - Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats