torsdag den 24. maj 2012

The Dark Knight Rises - Nye TV spots og character posters!

Som de fleste nok kan fornemme, så er der nu ikke lang tid til at det afsluttende kapitel i Christopher Nolans Batman univers, lander i biograferne verden over. Det har man også kunne fornemme her de sidste par uger på det store internet.

Først kom den tredje officielle trailer til filmen. Dernæst dukkede der en tredje poster op til filmen. Og nu er der så yderligere dukket seks styk character posters op til film - to af hver af de vigtigste figurer; Batman, Bane og Catwoman.




Christian Bales Batman og Tom Hardys Bane ser sindsygt sprøde ud, og alt hvad jeg har forventet. Dog nager Anne Hathaways Catwoman mig helt vildt! Ja, jeg er godt klar over, at vi i en Nolan film ikke vil se en Catwoman som Michelle Pfeiffer (vi glemmer helt Halle Barry i denne omgang), men jeg er nu stadig skuffet, over at vi skal slæbes afsted med sådan en skodkat. Jeg håber virkelig jeg tager fejl, når skal se filmen.

Udover de fede character posters kom der i nat, de to TV spot til filmen. Det er faktisk værd at se, da der er meget med, som ikke er blevet vist i trailerne.

Husk nu forresten at "like" bloggen på fb!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats