lørdag den 26. maj 2012

The Dark Knight Rises - Ny Catwoman + Alternative/ Fake Posters

Jeg skal til at starte med beklage, at der er gået lidt meget Batman vs. Alien i bloggen her - men der er bare så meget spændene over de to blockbustes, at jeg ikke kan lade være.

I nat blev der igen opdaget en ny poster til The Dark Knight Rises - denne gang lidt mere hemmeligt og ikke via de officielle sider. Det er her Catwoman der hvæsser kløer - Og for første gang, siden Selena Kyle dukkede op på rollelisten, føler man lidt at Catwoman er lidt en trussel for batman. Præcis som Burtons Catwoman - med Michelle Pfeiffer i rollen som den smækre katte-tosse - ved man ikke hvor man har hende. Er hun friend or foe? Men fed teaser, og meget federe end de poster, der eller af kommet af Catwoman.


Men, hvis man som jeg selv, har svært ved at blive mæt af det officielle artwork fra filmen, kan man jo kigge på nettet. Og præcis som i mandags, hvor jeg kiggede efter Prometheus artwork, har jeg igen fundet nogle alternative eller fake posters om man vil, og endnu engang er det fra kunstneren Midnight Marauder. Det er endnu engang super fede, og skiller sig meget ud fra den officielle stil. Der skulle komme i alt sek posters, men der er endnu kun dukket fire op.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats