søndag den 20. juni 2010

Pulp Fiction kronologi oversigt

Jeg faldt ved en tilfældighed over dette "lille" skønne skema på nettet og tænkte at jeg ville dele det medalle andre. Skemaet beskriver kronologisk tidsforholdet i Quentin Tarantino's mesterværk Pulp Fiction. Den første gang jeg så Pulp Ficktion fattede jeg heller ikke rigtigt hvad der varop og ned, men efterfølgende er det gået op for mig at netop den manglende kronologi løfter filmen op på højde med de største mesterværker i 90'erne.

Da jeg så filmen med min ekskæreste i sin tid, fattede hun ikke hvad der var op og ned, præcis som jeg gjorde første gang. Da jeg så ville prøve at forklare at "starten" ikke er "starten" gik det op for mig at dette var tæt på umuligt.

Det er netop derfor at dette skema er så genialt, og det skal netop bruges til at hjælpe nye Pulp Fiction fans til at forstå denne kæmpe genialitet.

Klik på billedet for at få det i fuld størelse:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats