tirsdag den 6. juli 2010

Ny inception trailer samt billeder

Nu er der endeligt begyndt at tikke super anmeldelser ind fx fra Empire der giver filmen 5/5 stjerner. hvilket giver mig lyst til at skrive lidt mere om filmen.

Jeg har tidligere delt nogle posters med titler på de forskellige roller i filmen her og nu er der så også kommet en ny trailer, hvor de bliver beskrevet. Traileren er endnu engang voldsomt fed og den giver mig endnu mere lyst til at se filmen - hvis det da er muligt. Dog tror jeg ikke jeg vil se flere trailere, hvis der altså kommer nogen. Det ville være ærgerligt, hvis meget af den mystik der omgiver filmen, forsvinder blot fordi smarte reklame folk, mener at de kan få alle i mainstream segmentet ind og se den.



Men i skal ikke snydes for traileren, der som sagt er rocker cool:



Også en masse tv-spots har, siden jeg sidst skrev om filmen, set dagens lys. Og præcis som ved ovenstående trailer, føler jeg lidt at jeg får serveret lidt for meget af filmen - man er jo for fanden ikke barn længere og kan godt lide selv at bruge hovedet.
Jeg kan godt forstå den bliver makedsført så voldsomt, da den jo er dyrere end The Dark Knight, men hvis Nolan laver en "mind fuck" film, så skal vores hjerner voldtages - Det ville jo heller ikke være det samme oplevelse, hvis man første gang man så Memento fattede hvad fanden den gik ud på.

Men her er tv spottet, der hedder "10 minuttes" der er den 15. af slagsen:



Til slut vil jeg lige dele nogle forskellige billeder til dem, der stadig finder det interessant. De to første er et par ekstreme eksempler på hvor flot og fed en markedsførings kampagne kan gøres - To husgavle dekoreret med cool kæmpe plakater, der ikke - som så mange andre film - blot er de største stjerners ansigter. Dejligt forfriskende at man tør det, og samtidig skabe nysgerrighed.


Og så lige et par billeder fra filmen i meget høj opløsning og flere billeder kan findes her:

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats