fredag den 4. juni 2010

Transformers 3 - Afslutning på Fox vs. Bay & the new girl

Nu ser det endelig ud til at hele transformers-babe historien er ved at have fundet sin afslutning. Det bliver højst sandsynlig den 23 årige Victoria Secret undertøjsmodel Rosie Huntington-Whiteley der skal spille den nye babe i transformers serien. Rosie har ikke tidligere spillet skuespil, men der er nok heller ikke de store kunstneriske forventninger til hendes medvirken i filmen, hvor hendes primære rolle bliver at agere blikfang for alle teenage drengene i biograferne. Der er lidt billeder af hende nederst i dette indlæg.
Personligt synes jeg ikke hun når Megan Fox til anklerne, men en flot ung dame er hun bestemt!



Men for at få lukket ordentlig af skal jeg lige for en kort stund vende tilbage til Heidi Montag og hendes lille video til Michael Bay.

Den fantastiske Ben Kingsley har åbenbart set den video og besluttet sig at genopføre den i sin egen nyfortolkning. Verdensklasse!





Og som lovet
Rosie Huntington-Whiteley





2 kommentarer:

  1. Når det kommer til at leve op til rollen og skuespillet, så er det lige præcist 0.
    Tror ikke skuespillet kan blive dårligere end det Megan Fox leverede.. altså vi taler om intet eksisterende..
    Transformers filmene har aldrig fanget mig. Måske fordi de bare sigter efter en yngre målgruppe, måske fordi jeg hader (med streg under HADER) teenagers som redder verden fra overhængende farer.. bla bla.
    Eller måske fordi jeg bare ikke har kunne holde skuespillerene ud.
    Men jeg håber lidt for de fans som sidder og glæder sig til den næste film i serien, at de ikke bliver skuffet.
    Det bliver altid svært jo flere efterfølgere man laver til en film.

    SvarSlet
  2. Mange tak for din kommentar!

    Altså, nu har jeg det sådan med Megan Fox, at uanset hvor dårligt hun spiller vil jeg stadig være begejstret! ;)

    Men jeg kan selvfølgelig godt forstå hvad du mener - Jeg kan heller ikke døje Shia LeBeouf, og det er ikke specielt troværdigt at så dum en teenage, er den eneste, der kan redde verden.

    Jeg kunne godt lide den første film, som var ufattelig flot lavet, og den var da også o.k. spændene. Jeg gad ikke se 2'eren da jeg hørte, at der var for meget af det som trak ned i den første (dårlig humor og ligegyldige actionsekvenser).

    I den nye skulle der dog være ændret på dette, og den dårlige humor skulle være væk. Der er så vidt jeg ved gjort mere ud af historien og den skulle være mere "voksen".

    Så jeg glæder mig lidt til at se den :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats