onsdag den 11. august 2010

Link: LAMB

Jeg har i lang tid haft svært ved at finde tilfredsstillende film-blogs, og har næsten opgivet at finde flere danske - desværre. Jeg var dog sikker på at det ikke kunne være rigtigt, men utallige google søgninger endte som regel latterlige reklame blogs eller blogs om tante lizzi's forunderlige papirklip.


Denne søgning kan nu (næsten) officielt afblæses, da jeg er stødt på det forunderlige univers med navnet LAMB!


LAMB står for: The Large Association of Movie Blogs og er en kæmpe samling af de mange hundrede (!) blogs på nette der beskæftiger sig med film og alt der dertil hører. 


Der er pt. 663 film blogs tilmeldt LAMB - selvfølgelig af skiftende kvalitet. Siden giver godt overblik over reviews af nye film, ved at sammenligne mange af bloggenes vurdering. Og man kan også hurtigt få adgang til utallige forskellige podcasts. 


Siden kan ved første øjekast virke en smule overskelig, men giv jeg bare i kast med LAMB - og jeg vil garantere at i finder interessante blogs om netop den vinkel vedrørende film, som netop interessere jer


Hvis nogle af jer, har bud på andre gode danske eller engelske filmblogs er i mere end velkommen til at dele et link med mig i kommentarfeltet nedenunder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats