mandag den 2. august 2010

Apatow Bloopers (fraklip)

Vi fortsætter i det humoristiske hjørne her på siden.

Igår skrev jeg bekendt om Idiocracy, som jeg tvivler på hele det glade danske folk har set - hvilket er en skam. Men jeg nævnte også at der var mange ligegyldige komedier, om teenagedrenge på jagt efter bryster - Og ja der er mange der er komplet ligegyldige. Dog sneg der sig en bølge ind over hollywood for en god håndfuld år siden, med teenage komedier, der rent faktisk var OK sjove, og de havde alle dét til fælles at de var produceret af den amerikanske producer Judd Apatow.



Han har spyttet den ene (delvist) originale komedie ud efter den anden - med dertilhørende skiftende kvalitet - og går det sådan set stadig.

Jeg gider ikke rigtig beskæftige mig med de forskellige, selvom jeg er blevet fint underholdt af de fleste... Tilgengæld har jeg fundet nogle utrolig sjove fraklip fra nogle af de bedste, som jeg lige tænkte jeg ville dele med de få mennesker, der læser med herinde.

Den første er fra Superbad, der af mange betegnes som den mest vellykkede teenagefilm siden den første American Pie film:



Den næste er fra Knocked Up - Ikke helt så sjov som den første, men stadig ganske hyggelig:



Den næste er fra den hyggelige film Forgetting Sarah Marshall:



Og så lige en fra Step Brothers:



Og det var nok også nok ligegyldig underholdning for denne gang. Vi siger mange tak til Apatow og skuespillerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats