tirsdag den 13. november 2012

Top 3 - Slettede scener, som skulle have været med i filmen + Bonus

Normalt er jeg ikke meget til de slettede scener, som der som regel er med på dvd'erne. De er kedelige og ofte i dårlig kvalitet, da de ikke er blevet finpudset til den endelige film. De er bare ligegyldige og der er næsten altid en grund til, at de er blevet frasorteret.

Dog er jeg faldet over et par stykker, som der virkelig fortjente at være med i filmene. Jeg kendte ikke til disse tidligere, og det ærgrer mig lidt at de ikke er kommet med.

Den første er en fantastisk sjov scene fra 'Knocked Up', hvor Jonah Hill 'Brokeback Mounten'. Han synes det er en lorte film, men ikke - som man ellers skulle tro - fordi den handler om bøsser. Nej, det er en lortefilm fordi, den ikke er bøsset nok! Han siger han har set tusindvis af bryster, men aldrig et blowjob mellem to mænd på film. Sindsyg fed monolog - fyldt med oneliners.


Den næste er en 'High Fidelity', og er samtidig en af de ting jeg elskede fra bogen. John Cusack tager ud til en kvinde, der vil sælge en del af hendes mands single samling for en slik. Men Cusack kan ikke tage imod tilbuddet, da han ikke ville kunne gøre det imod en anden samler - uanset hvor stor en idiot han så end er.


I den tredje skal vi have fat i vores allesammens ynglings politimand - John McClane. Der er tale om en alternativ slutning til den tredje film om den uheldige politimand 'Die Hard with a Vengeance' (eller Die Hard Mega Hard som den jo hedder på dansk). Jeg må indrømme, at selvom jeg har set filmen rigtig mange gange, så kan jeg aldrig huske hvordan den slutter. Det er lidt skidt, da der ellers er rigtig mange legendariske scener i filmen (som i øvrigt er skide selvom den i årenes løb er blevet talt lidt ned). Jeg er dog sikker på at jeg ville kunne huske den, hvis det var dette alternativ, der var blevet brugt i den oprindelige film. John McClane er kold, kynisk og fucking sej!


Jeg vil bruge enhver lejlighed jeg kan, til at dele et eller andet, der er relateret til 'Shaun of the Dead'. Det ligner mest af alt, at de løber scenen igennem til en kamera test, men det er simpelthen røv sjovt, fordi de øver den som Paul McCartney og John Lennon. Klasse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats