mandag den 31. maj 2010

Cool(ey) Fede filmtegninger

Her i min daglige tidsdræbende søgen på internettet efter fede ting er jeg endelig stødt på noget, der måske ikke er Dennis Hopper Cool, men stadig pisse røv sejt.

Jeg har ingen anelse om hvordan jeg havnede der, men pludselig befandt jeg mig på en blog tilhørende en mand ved navn Josh Cooley (selv hans navn antyder at noget fedt er nder opsejling)
Hr. Cooley er noget der hedder Story Artist for Pixar Animation Stdios. Jeg ved ikke helt præcist hvad dette dækker over, men manden har lavet en røvfld fede tegninger.



De specifikke tegninger, der er ansvarlige for at jeg vælger at nævne ham her på min blog om film, er fundet på hans blog og har vist sig at være en del af en bog han netop er blevet færdig med. Bogen hedder "Movies R Fn" og er en del af en bogserie med navnet "Lil' inappropriate Book line".

Tegningerne er "børnetegninger" med forskellige af vores allesammens ynglings filmscener, hvorpå et lille citat fra scenen er skrevet på en måde, der minder om tekst fra en børnebog.
Billederne er som sagt taget fra Josh Cooley's egen blog, der over i købet er ganske sjov og meget anbefalelsesværdig!! - Cooley BlogNyd dem!


"Her pretty little head.."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats