torsdag den 2. august 2012

Batman lidt på afstand

Nu er der gået lidt tid, siden at jeg samlede hagen op fra gulvet i Bio City Odense, sal 1.

Det sidste kapittel i Batman sagaen er slut, og det var alt det man havde håbet på - nemlig en gennnemtænkt og super flot aktion film. Dermed er det ikke sagt, at det er en af de bedste film nogensinde, men det er en af de bedste aktion film, og dette er stadig rigtig godt klaret.

Sådan her tror jeg de fleste oplever film af Christopher Nolans film:


Høreklik og tryk "vis billede"

Et andet sjovt billede, jeg har fundet i min 'post batman nedtrapning' er denne sjove sammenligning af to af Liam Neesons mest fremtrædende roller:

Høreklik og tryk "vis billede"
Til slut ved jeg slutte af med et par stykker, af de rigtig mange fan made posters, der er dukket op på nettet i kølvandet på præmieren + plus en sjov spoiler, der vil kunne ses til slut i denne post.


Og til slut - Batman slutningen i en nøddeskal:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats