mandag den 6. august 2012

Martin Scorsese - Backstage


Dette billede af De Niro og Marty Scorsese er et af mine all time favorit billeder. Jeg fandt det for en god håndfuld år siden på en markedsplads i Rom, og det har hængt indrammet på min væg lige siden. Jeg har ikke lige kunne finde et bedre eksemplar af billedet så i må nøjes.

Til gengæld har jeg fundet 35 andre billeder af Martin Scorsese, der er taget under optagelserne til hans mange film. Det er skide fede billeder og de kan findes på bloggens Facebook side, da det er langt lettere at dele billeder derinde end her.

Den mest interessante udvikling, som Marty har gennemgået, er at hans øjenbryn har taget over og at de under optagelserne til Hugo, skulle have deres egen solbriller!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats