søndag den 4. september 2011

7 "tilfældigt" udvalgte trailere!

Som beskrevet i mit forrige indlæg, har jeg netop set en masse kommende film - og at jeg ikke må give min mening til kende herinde. Øv bøv.
Dog tillader jeg mig alligevel at dele syv trailere med jer - så kan i selv tænke jer til, hvorfor netop disse film skal have deres trailere vist her på bloggen. Enjoy!



Crazy Stupid Love

Steve Carell går i score træning ved altid geniale Ryan Gosling, da hans kone Julianne Moore dropper ham (Efter min mening, behøver man ikke træning i at score, hvis man allerede har bøffet Julianne Moore - Så er man vist allerede godt kørende)



Efterskælv

Største blockbuster ever fra Kina med over 10 mil. solgte billetter!



Huden jeg bor i

Antonio Banderas er tilbage i denne Lynch-agtige spanske film



Fright Night

I en rolle, der er oplagt til Russel Brand ser vi istedet den fantastiske David Tennant - Og tak for det



Kvinderne på sjette sal

En masse kvinder, der snakker spansk i en fransk film



Real Steel

Rocky vs Transformers vs Million Dollar Baby



Samme dag næste år

Lone Scherfigs første film siden An Education

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats