mandag den 7. februar 2011

To Gode Tilbud!!

Jeg tillader mig lige at lave lidt reklame for to arrangementer, der begge løber af stablen imorgen den 8 februar. Da jeg pt. er en Odenseaner der befinder sig i København, kan jeg ikke lade være med at kigge efter sjove ting i begge byer.

Københavner tilbudet:

Sted: Empire Bio, Nørrebro
Tid: kl. 20.00
Pris: 95 kr.

Hvad: Det fremragende filmblad Ekko, har arrangeret en snigpremiere på Pernille Fischer Christensens nye film "En Familie". Til snigpremieren vil filmen blive præsenteret af Pernille Fischer Christensen og filmens helt store stjerne (men ikke hovedrolle) Jesper Christensen, som jeg - ganske subjektivt - mener leverer hans bedste præstation siden "Bænken". Ja, jeg har set filmen, da det var vores eksamens film her i januar og den er skide god og Jesper Christensen spiller som sagt eminemt!!
Ud over at man får en unik oplevelse, og ser en god film før alle andre, vil det nye Ekko blad blive delt ud til alle der deltager - Det må man sgu sige er et godt tilbud!!

Man kan læse mere på politiken, hvor jeg så tilbudet. Jeg kan dog ikke selv deltage, da jeg skal til forpremiere samme aften på True Grit :)

Odenseaner tilbudet:

Sted: Syddansk universitet, lokale U110
Tid: kl 16.15
Pris: GRATIS!!

Filmklubben Odense åbner sæsonen med Tarantinos "Inglorious Basterds" - Vi har nok alle set filmen, men jeg gad sgu godt se den igen på det store lærred. Det er et engangs tilbud med gratis film, men de øvrige koster 25 bucks pr. film og man kan også vælge at købe adgang til alle filmklubbens film for 100 kr.

Det er i øvrigt nogle fine titler som klubben viser igen i år, så jeg synes da at folk bør kigge forbi hvis de alligevel er i nærheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats