fredag den 4. februar 2011

Bridesmaids = Weekend

Og lige her 10 min før jeg går på weekend, og skal hjem til mit dejlige Odense, vil jeg lige dele en trailer fra den kommende Judd Apatow film "Bridesmaids" med jer. Jeg så for første gang traileren i onsdag, og den ser pisse sjov ud. De første reaktioner fra folk der har set den var også meget positive.

Jeg glæder mig ustyrligt til at se Kristen Wiig i hovedrollen i denne pige udgave af "The Hangover". Men tjek den ud!!



EDIT!! Jeg kan nu se at det er den forkerte trailer jeg har valgt! Jeg ved der er to, for vi skulle nemlig på UIP vælge hvilken vi ville bruge i Danmark. Jeg ved ikke lige hvor jeg kan finde den anden - så i må leve med denne indtil videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats