onsdag den 5. januar 2011

Nyt år starter - Med det gamle

Jeg delte tidligere denne lille fine film, der afrundede filmåret 2010. Men det er bare ikke godt nok. Derfor fandt jeg i går en masse fede "infographs" om film og branchen gennerelt. Jeg er blevet helt tosset med disse infographs og jeg har derfor rippet hele internettet for at finde de bedste.



Den første giver et rigtig godt overblik over 2010 - både de film der fik succes, men også de store fiaskoer.

Som det kan ses blev Toy Story 3 den helt store vinder i 2010. Derfor har jeg naturligvis også fundet en infograpf med beskrivende tal fra filmen :)

Jeg håber at i kan se begge infographs - Og der vil komme flere senere, når jeg er færdig med mine eksaminer. Ja dette indlæg er en overspringshandling.

Udover disse infographs arbejder jeg på at færdiggøre en liste med alle de film jeg har set i år 2010. Jeg har siden d. 1/1/2010 givet (næsten) alle de film jeg har set karakterer fra 1 til 5 stjerner. Det er lidt en kamp at gøre det hele færdigt, da jeg har overset nogle detaljer. Men den skal nok komme ud.

Jeg er lidt i tvivl om jeg vil gøre det igen i 2011, og det skal lige overvejes de næste par dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats