søndag den 15. juli 2012

The Dark Knight Rises - Retro Catwoman

Så er det tid til lidt mere "The Dark Knight Rises" spam. Indtil videre har jeg været en smule pessimistisk omkring Anne Hathaways catwoman, men jeg har nu erfaret at det ene og alene skyldes min egen uvidenhed.

Det har sikkert primært noget at gøre med, at Michelle Pfeiffer udgave er så dybt indprentet i min hukommelse og at det derfor er hendes version jeg har ment at man skulle sigte efter.

Dette er selvfølgelig en fejl fra min side, da Pfeiffer jo ikke var den første Catwoman, men da jeg aldrig har set Adam West filmene var jeg ikke klar over hvordan hun blev portrætteret i sin tid. Shame on me.

Catwoman then and meow!

Men det viser sig, til min store overraskelse, at det er en flot hyldest til en af Adam West filmenes Catwoman spillet af Julie Newmar. Det er sgu ret sejt af Christopher Nolan, der snød mig helt. I de senere trailere, har Anne Hathaway virket rigtig overbevisende og Nolan, var selv ude for blot et par dage siden og sige, at han mener at Anne Hathaway er så god en Catwoman at hun fortjener sit eget spin-off - Det vil dog, hvis det skulle ske, blive uden Nolan, der i samme interview fortæller at han er færdig med universet og ni år er rigeligt med maskeklædte selvtægtsmænd.

Ja flotte er de jo begge to. Julie Newmar og Anne Hathaway




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats