lørdag den 17. marts 2012

Rocker fede Star Wars fan-art posters

En af de ting jeg elsker rigtig meget, er Star Wars - længere er den sådan set ikke. Heldigvis findes der så mange nørder, udover jeg selv, der elsker Star Wars. Mange af disse nørder kan ikke - som jeg - nøjes med at se de tre film en gang imellem, de producerer fan-art i bunkevis. Det er dog lang tid siden, jeg har set noget så fedt, som disse seks plakater.



De seks plakater er lavet til en museums udstilling i Montreal, med titlen "Star Wars: Identities". Alle de seks plakater er ledsaget af teksten "What Forces Shapes You". De seks portrætter er lavet af mosaikker af ting der er relateret til figuren. Rå' sejt.

Yoda's portræt er derfor lavet af sumpen fra Dagobah systemet. Stormtrooperen er lavet af alle hans venner. Darth Vader er lavet af ting fra dødsstjernen, hele emperiets flåde og et par af the rebel alliance's skibe. Boba Fett er vidst nok lavet af hans eget skjold (?) og C-3PO er komponeret af den data, der gør at han kan tale over 6 millioner former for kommunikation. Queen Amidala gider jeg ikke komme ind på, for selvom portman er lækker, er de tre nye film ikke rigtigt en del af Star Wars.

De kan alle ses i de rigtige størrelser HER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats