søndag den 3. april 2011

Gallapremiere på "Justin Bieber: Never Say Never"

Puha en formiddag. Er netop hjemvendt fra gallapremieren på "Justin Bieber: Never Say Never" i Palads. Det var en super sjov oplevelse, da 3-400 teenage beliebers indtog den lille forhal sammen med et par kendisser og en masse presse. Ja, der var sgu pres på, og jeg er glad for at jeg ikke havde tømmermænd - For tøserne skriger fandme højt.



Men alt i alt en sjov oplevelse, hvor stakkels Babou fra X Factor blev omringet af 50+ vilde piger, da han ankom. Men han jo er jo også det tætteste Danmark kommer på Justin Bieber.

Jeg så kun de første ti minutter, da jeg har set filmen før. Det var sgu specielt, men voldsomt sjovt, da pigerne var hysteriske lige fra starten, og skreg af ALT. De fik også en kæmpe goodie bag med alt muligt gejl inden filmen - De vil helt sikker dø lykkelige, hvis de skulle stille træskoene på vejen hjem fra biffen, efter at have tilbragt halvanden time med Justin i 3D.

Men super sjov søndag formiddag. Og det er btw. en udmærket film, om man så kan lide drengen eller ej - Uden pis!

2 kommentarer:

  1. Og jeg er stadig i tvivl om, hvem denne Bieber er... måske jeg skulle se filmen............

    Nu siger du, at Babou var omringet af 50+ piger... alder eller antal;)

    SvarSlet
  2. Hehe, det kunne have set sjovt ud, hvis en masse 50 årige damer jagtede den stakkels dreng :) - Så antal ;)

    Altså ham Bieber er en ung og ganske talentfuld dreng, der er kommet frem via youtube. Herefter er det gået helt amok... Lidt ligesom Elvis, Beatles, Michael Jackson, Take That, Spice Girls osv.

    Han er en fin metervare som de unge har taget til sig. Men filmen er ganske god selvom, det er omkring 95% propaganda. De skal jo have indløst en masse penge på knægten, inden han mister stemmen som de fleste andre teenagere.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats