søndag den 10. april 2011

Fem Fede Film Trailers

Her er fem film jeg glæder mig utroligt meget til at se, når de snart kommer i bifferne. Det er ikke mindst de forskellige trailere, der har vækket min interesse, da de alle er super fede.

Fast & Furious 5 - Jeg har aldrig været fan af de tidligere film, men jeg har set godt ti minutter fra denne - Det ser bare skide godt ud. Derfor må jeg nok sluge min stolthed og se den. De første reaktioner, der er kommet, har også været at det er klart den bedste film i serien.





Fight For Your Right: Revisited - Til gengæld er jeg fan af Beastie Boys. Über fedt cast.



Hanna - Feee trailer. Det er sådan "Matilda fra Leon blandet med Jason Bourne"



Super 8 - Er lidt bange for denne, da traileren er så gennemført at mine forventninger er latterligt høje.



Melancholia - Den film jeg pt. glæder mig mest til. Elskede Antichrist og elsker allerede Melancholia efter den først vidunderlige trailer. Kirsten Dunst er efter min mening et perfekt valg i hovedrollen. Efter denne film vil hun blive taget seriøst, og ikke bare hende fra Spiderman.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats