søndag den 14. november 2010

Fire film jeg ser frem til!

Black Swan (Darren Aronofsky)

Dette er en af de absolut fedeste trailere jeg har set i mange år. man må bare se den, efter at have set de sidste par sekunder af traileren. Darren Aronofsky gør det jo altid sublimt, og Vincent Cassel og Natalie Portman er begge super fede. Men mega creepy trailer.





Let me in (Matt Reeves)

Normalt er jeg ikke meget for remakes af fede film, men det er føj blevet gjort fremragende som fx The Departed. Lad den rette komme ind, er en af de bedste film jeg har set i år, men jeg er faktisk sikker på at remaken bliver super, da især de to børn har imponeret i den seneste tid. Især Chloe Moretz har været med i nogle rigtig fede film, som Kick Ass og (500 days of Summer).



Monsters (Gareth Edwards)

Jeg læste om denne film i filmbladet Empire og fandt det ret fascinerende. Alt er filmet "on location" uden tilladelser, og alle filmens statister er rigtige folk fra gaden. De to hovedroller spilles af et par der er kærester i virkeligheden, for at skabe den rette kemi. Derudover synes jeg det er en spændene ide med hvad der sker efter at aliens har invaderet jorden. Tror denne billige produktion bliver rigtig cool. 



Paul (Grag Mottola)

Simon Pegg og Nick Frost sammen igen = Awesome! Ud over at jeg glæder mig til at se de to sammen igen byder filmen på et super fedt cast: Jason Bateman, Sigourney Weaver, Jane Lynch, David Koechner, Bill Hader, Seth Rogen (som lille alien) og den helt fantastisk sjove Kristen Wiig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats