torsdag den 25. oktober 2012

Evil Dead remake - Redband Trailer!!!

Jeg er mega ringe til at se gyserfilm, men der er bare nogle klassikere som man bliver nød til at se. Derfor fik jeg også her for et års tid siden set den originale Evil Dead film.


Heldigvis for mig var den ikke spor uhyggelig, men jeg morede mig super godt. Og jeg elskede især hele idéen med film og den helt igennem geniale Bruce Campbell i hovedrollen som Ash.

Det var derfor at jeg med stor glæde faldt over Evil Dead 2, her for et par måneder siden. Jeg har læst ufattelig meget godt om denne film, og den skuffede ikke. Det tog mig dog godt 15-20 minutter for at finde ud af, at det ikke var den samme film jeg havde sat på - da det i bund og grund er den samme handling, blot en smule mere finpudset i toeren.


Det er ikke nogen nyhed, at der er et remake på vej, og at både Bruce Campbell og Sam Raimi der er producere på den. Samtidig er det nye remake skrevet af blandt andre Sam Raimi og ingen ringere en Diablo Cody (Juno og Young Adult - Så folkene bag projektet kan man ikke klage over - Dog kender jeg intet til manden bag kameraet Fede Alvarez?

Men nu er den først trailer ude, og vi bliver forkælet med en Redband trailer - Og jeg må indrømme at den faktisk ser ganske fin ud, og fanger stemningen fra den originale, og mange af de klassiske elementer indgår også i den nye - såsom voldtægtstræet.

Men se den her og vær opmærksom på at traileren er ret klar, så det er ikke smart at smide den på hvis du er på arbejde eller evt. i børnehave:

Evil Dead - Redband Trailer:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats