tirsdag den 12. juni 2012

Wreck-it Ralph - Kommende Disney film for gamle nørder

Ok. Jeg kan slet ikke begribe, hvordan denne film har kunne gå forbi mit hoved! Disney er åbenbart (?) på vej med en ny animationsfilm, der er lavet til folk som har været barn i slut 80'erne og start 90'erne.. Sådan nogle som MIG!

"Wreck-it Ralph" hedder filmen, og John C. Reilly ligger stemme til titel rollen. Ralph er den onde fyr i arkade spillet "Wreck-it Ralph", men han er godt og grundig træt af at ingen sætter pris på hans arbejde - at være skurken.

One game at a time :)

Jeg er vokset op med en Nintendo NES, og spillede rigtig meget Mario som helt lille, da jeg blev lidt større og kom i ungdomsklub var det Super Nintendo, der var the shit, og især spillene Street Fighter 2 og Mortal Kombat. Derfor er denne trailer ekstra fed, da tre af "the bad guys" fra disse spil er med. Både Bowser (Mario), Zangief (Street Fighter) og Kano (Mortal Kombat) er med i traileren, og har det alle skidt med at skulle være den onde :)

Men filmen skulle gerne komme engang tæt på Jul, og JEG glæder mig. Indtil da kan man jo selv prøve kræfter med 8-bit spillet Wreck-it Ralph" her på Disneys hjemmeside!

Wreck-it Ralph - Trailer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

View My Stats